۱۳۸۸ اردیبهشت ۵, شنبه

ما هستیم

از تبریک شروع می کنم تبریک به ستاره درخشان موزیک ایران اندی عزیز
22 آپریل تولد اندی را به خودش و همه تبریک می گویم
وب سایت رسمی اندی فیلتر شد
وتسلیت به کلیه ارمنی های عزیز به مناسبت 24 آپریل قتل عام یک میلیون و نیم ارمنی در جنگ جهانی
تا به حال فکر کردین اگر نمی گم احمدی نژاد میگم خامنه ای بره یه جایی مثلا فرودگاه چی میشه ؟؟
هیچی یه سری جوجه بسیجی و سپاهی و کسانی که از سیستم سود می برند میان
اما اگر اندی بیاد فرودگاه تهران چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تمام ایران هیاهو میشه ! دیگه به قول معروف جای سوزن انداختن هم نخواهد بود !
همه بازار تهران و همه بازار ها و همه جا تعطیل میشه !
غوغایی میشه که بیا و تماشا کن !!! اون موقع جمعیت ایران را خواهیم دید !
این قدرت عشق است ! که کسی در قلب ها جای داشته باشد ............
کدامیک از سردمداران رژیم دیکتاتوری جمهوری اسلامی چنین قدرتی همچون اندی دارند ؟؟؟
این می شود که تنها کاری که می توانند انجام دهند وب سایت اندی را در ایران فیلتر کنند ..
همین و دیگر هیچ .
-------------------
Free Roxana
زکسانا صابری را آزاد کنید
( حمایت از رکسانا صابری )
رژیم جمهوری اسلامی رکسانا صابری خبرنگار ایرانی امریکایی را به دلایل موهوم و واهی به 8 سال حبس مجکوم کرد
از شما درخواست داریم که در حمایت از آزاد کردن او اعتراض نامه زیر را امضاء نمایید و آدرس زیر را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید
( رکسانا صابری اعتصاب غذا کرد )
از طریق آدرس اعتراض نامه در بالا از او حمایت کنید

--------------------
واگذاری چهار هزار مدرسه در سراسر کشور به حوزه علمیه
متن خبر به نقل از خبرنامه امیر کبیر -- خودتان بخوانید و قضاوت کنید

خبرنامه اميركبير: در حاليكه آموزش و پرورش با كمبود شدید مدارس - و در مواردي فرسودگي آنها- مواجه است،
معاون مالی و اداری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از امضای تفاهم نامه واگذاری بیش از چهار هزار مدرسه
در سراسر کشور مبان مدیر حوزه علمیه قم و وزیر آموزش و پرورش خبر داد.
اصغر عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: “در این تفاهم نامه که به امضای آیت الله مقتدایی
به نمایندگی از حوزه علمیه و علی احمدی وزیر آموزش و پرورش رسید، ۴ هزار و ۲۰۰ واحد آموزشی در مقاطع ابتدایی،
راهنمایی و دبیرستان به مدت ۵ سال به مراکز حوزوی واگذار می شود.”
وی افزود: در این تفاهم نامه تأمین فضای آموزشی در قالب واگذاری مدارس، تأمین مدیر با توافق حوزه،
تأمین کادر تخصصی برعهده وزارت آموزش و پرورش، تأمین محتوای دینی و فرهنگی،
فعالیتهای فوق برنامه فرهنگی و تربیتی و ارائه خدمات مانند مستخدم و تأمین هزینه های جاری از تعهدات حوزه است.
وی با بیان اینکه اجرای این آیین نامه منوط به تدوین آیین نامه و ضوابط اجرایی است گفت: یپش بینی می شود
با تدوین این مقررات، گروهی از این مدارس در مهر ماه سال جاری به حوزه های علمیه واگذار شود.
معاون مالی و اداری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت: با امضای این تفاهم نامه،
امکان واگذاری مدارس آموزش و پرورش به نهادهای مختلف حوزوی مانند
مرکز مدیریت خواهران و برادران، جامعه المصطفی العالمیه و دیگر نهادهای حوزوی
فراهم شده است.
-----
بله در آستانه افزون شدن بیش از پیش انواع تحریم ها بر ایران بابت جمهوری اسلامی
و نمود یافتن آن بر بازار و زندگی روزمره مردم ایران و تشدید وضعیت رکود اقتصادی در دنیا
پروزش آخوند امری ست که نیاز به آن ضروری حس می شود .
اگز شما سواد نداشته باشید اصلا مهم نیست اما به نفع خودتان است که مذهبی غیر از اسلام نداشته باشید
اگر مسلمان هم هستید باز هم کافی نیست باید بیشتز مسلمان شوید
جامعه بدون آخوند یعنی جامعه بدون صنعت بدون تکنولوژی بدون اقتصاد
مثلا مملکت اگر دکتر و مهندس نداشته باشد مهم نیست - ملا و آخوند درد همه را دوا می کنند
چرخ اقتصاد را می چرخانند ... آخه نمی دونم قضیه چیه که تو این وضعیت گیر دادن به مدرسه و محل آموزش و تحصیل علم و دانش
اگر چه خوب می دانم که همه این تلاش ها و دست و پا زدن ها برای چیست ؟؟
در یک کلام برای نگه داشتن رژیم -- برای شستشوی مغزی دادن افراد از سنین کودکی و نوجوانی -- برای تولید و پروزش افراد متعصب
رژیم های فاشیستی و دیکتاتوری مذهبی همیشه نیازمند افراد متعصب و بی منطق و خشک مغز هستند
و کلام آخر این مبحث اینکه هر روز رژیم جمهوری اسلامی به سقوط نزدیک تر می شود و خود نیز به این امر کمک می کند .
-----------------------
نسل من ( ما )
نسل من یا بهتر بگویم نسل ما - نسلی که در ایران بود اما با جمهوری اسلامی زندگی نکرد
نسلی که در دنیای خودش زندگی کرد و شاید هنوز هم در دنیای خودش زندگی می کند
دیروز به طور اتفاقی به چند موزیک ویدیو از گروه به یاد ماندنی بک استریت بویز دست یافتم
منو برد به روز هایی طلایی ..آهنگ هایی که با آنها چقدر خاطره ساختیم و داریم - آهنگ هایی که با تمام وجودمان پیوند خورده است
آهنگ هایی از زمان طلایی - آن زمانی که همه چیز ارزش داشت و کیفیت - حتی لحظه هایمان
می دونم دارم سن خودم رو لو می دم - باشه اشکالی نداره .....
اون زمانی که حتی بریتنی اسپیرز هم تازه و مد روز بود .... آره بریتنی هم تازه اومده بود . یادته ؟؟؟؟؟؟

۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

محمد جان به وبلاگ من بیا دچار تناقض شدی
نظر دادن در بلاگ اسپوت سخت است
شاهکار آریایی هستم

ناشناس گفت...

http://shahkarearyae.persianblog.ir/

Bahram Farzan گفت...

Hi, Dear mohammad
I did all your recommendations , you should know logging in your new site is not easy ,you must choose a new way and make a facile solution . thankful- Bahram

شاهکار آریایی گفت...

دوست عزیز من
من هم قسمت لینک دوستان دارم هم آرشیو در قسمت سمت چپ بلاگ احتمالا سیستمت برنامه خاصی را که در بلاگ من است باز نمیکند

شاهکار آریایی گفت...

از فایر فاکس استفاده کن

مارال گفت...

درود بر محمد عزیز

از اینکه باب آشنایی با دوست عزیزی چون شما اینگونه رخ داده خوشحالم.

امیدوارم همه به یک هدف واحد برای آزادی ایران بیاندیشند

ما همه ایرانی هستیم و منهم خوشحالم

مانا باشید

همهچی بدون هیچی! گفت...

درود
یکمیشو خوندم. کلاس بودم و خسته و ... سر گذاشتم به بیابون اینترنت و الانم باید برم. خواستم ببینم میشه نظر داد یا نه!

راستی... پس لینک من کو؟
نامردا. منتظر بودین برم بیرنگم کنید؟!

شاهکار آریایی گفت...

محمد عزیز با چه نامی پیوندت دهم

sayana گفت...

تحریم کردن همانا و 4 سال احمدی نزاد را دوباره دیدن همان...4 سال دیگر یک یک ...بی شاخ و دم بر کولملن سوار بودن همان..

سایانا گفت...

شما گفتید.که...
اما یک چیز می خواهم برای شما بگویم و آن اینکه یکی از شعار های زمان انقلاب اسلامی این بود

ما میگیم شاه نمی خوایم نخست وزیر عوض میشه..

کاش به همان عوض شدن نخست وزیر و امدن بختیار بسنده میکزدیم و اینقدر هیجانزده از چیزی که نمی دانستیم چیست حمایت نمی کردیم ..که بعد از 30 سال دوباره ارزویمان رسیدن به دوران قبل از انقلاب است....30 سال در جا زدن به خاطر بی هدفی و ندانم به کاری..
حالا نیز چنین خواهد بود...تاریخ برای ما انسانهای هیجان زده و عجول همیشه به بدترین وجه و زشترین وضع ان تکرار خواهد شد

شاهکار آریایی گفت...

درود بر محمد عزیز من بارها انتخابات را در شاهکار آریایی تحریم کردم و گفتم من رای نمیدهم و در پست خیمه شب بازی انتخابات در قسمت تفسیر سیاسی روز ببین
دلایلی برای کسانیکه گول اصلاح طلبی را خورده اند اورده ام
در مورد سایانا من او را مدتهاست میشناسم
این هم ایده اوست

مارال گفت...

درود بر شما محمد عزیز

خوشحالم که دوستی شما و اشکان بهتر شده

امیدوارم همیشه مشکلات همی جوری برطرف شود

اشکان یکی از دوستان خوب من هستند

امیدوارم رکسانا هر چه زودتر آزاد شود

چند روز پیش یک دختر 16 یا 17 ساله اعدام شد البته بعد از چند سال زندانی کشیدن

امیدوارم دیگر اعدام تکرار نشود

مانا باشید

شاهکار آریایی گفت...

سپاس از راهنمایی ات

امیرسرمد گفت...

دوستان بعد از 23 سال امدم ایران..به عشق دیدن پاسارگاد..شاید بهترین لحظه زندگیمو سپری کردم..پرواز در اوج افتخار…میتونید منو در یو تیوپ ببینید
http://www.youtube.com/watch?v=H_bLolNnwDY

تا حالا به ایرانی بودنتون این همه افتخار کردید…؟؟احساس قشنگیه ..با من همراه

شاهکار آریایی گفت...

بیست وپنجم اردیبهشت بزرگداشت فردوسی،روز پدر
بنام خداوند جان وخرد
کزین برتر اندیشه برنگذرد
خداوند نام و خداوند جای
خداوند روزی ده رهنمای
خرد افسر شهریاران بود
خرد زیور نامداران بود

بسی رنج بردم در این سال سی
عجم زنده کردم به این پارسی

پی افکندم از نظم کاخی بلند
که از باد وباران نیابد گزند

نمیرم از این پس که من زنده ام
که تخم سخن را پراکنده ام

هر آن کس که دارد هش ورای ودین
پس از مرگ خواند به من آفرین
به شاهکار آریایی بیایید.

شاهکار آریایی گفت...

با سپاس از شما

هشدار....هشدار.... خطر تجزیه ......به ما پیوندید اگر ادعای وطن پرستی داری
تقاضای عاجزانه دارم بعد از امضای پتیشن برای مدتی آن را در بلاگتان گذاشته و امضا جمع کنید
ایران درخطر توطئه ای دیگر است ایرانی به هوش باش
به شاهکار آریایی بیایید
محمد عزیز به کمکت احتیاج دارم
وطن در خطر است لطفا پتیشن را در بلاگ خود قرار بده

شاهکار آریایی گفت...

با درود بر شما
با جستاری درباره انتخابات
به روزم