۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

Enemy of Nation - آخرین رییس جمهور

چه نیازی است به تنفیذ حکم ریاست جمهوری زمانی که رییس جمهوری فقط نام جمهوریت را به یدک می کشد
و در جایگاه خود توسط مافوق خود ابقا شده است
شاید معنی برخی واژگان را تا بحال لمس نکرده بودیم و آنها را در میان کتب و اخبار و رسانه ها جستجو کرده بودیم
واژگانی همچون کودتا - جنگ شهری - دیکتاتور- تظاهرات - حکومت نظامی و امثالهم . . .
حداقل برای نسل من اینچنین بوده است . حال این واژگان بصورت عینی قسمتی از واقعیت زندگی روزمره مان شده است
راستی مطمئن هستید که اسم نظام شما جمهوری است ؟ اخیرا این طور برایمان مشتبه شده است که شما دیکتاتور هستید و
سیستم مملکتی شما حکومت نظامی و شیوه به قدرت رسیدن به جای انتخابات - کودتا است . . .

از بس ستاره کشتید روی زمان سیاه است
هم این زمین سیاه است هم آسمان سیاه است
روبسته زان نشستید در پیشگاه تاریخ
کز اینهمه جنایت، رخسارتان سیاه است
دست قلم شکستید ، پای سخن ببستید
ای روشنی ستیزان ، افکارتان سیاه است
هر تار موی یک زن ، بندد مسیر تقوا؟
این خود گواه آن بس ، پندارتان سیاه است
هر حیله ای که دارید، در آستین تزویر
هر جادویی که بستید در کارتان سیاه است
هر خطبه ای که خواندید ، هر جمعه بر سر کوی
خلقی گریست زیرا ، گفتارتان سیاه است
میخانه ها ببستید ، بتخانه ها گشودید
با خون وضو نمودید ، کردارتان سیاه است
شد پرده ی سیاهی ، معیار پاکی زن
ای صبحدم گریزان ، معیارتان سیاه است
زین شرم ، روی ما نیز در هر مکان سیاه است
از بس ستاره کشتید روی زمان سیاه است

۱۹ نظر:

شاهکار آریایی گفت...

درود بر محمد عزیزم
برادر کجایی
کم پیدا
اولا که از هر قسمت ومطلبی تو وبلاگ من خواستی استفاده کن
بعدشم ما هموطنهای روشن فکرمون رو خیلی دوست داریم
تازه اون عکسها هم که عکسهای همون پست قبلیشه
آخرشم
دیکتاتورها کارشان تمام است
درپناه خرد
جاوید ایران زمین
زنده باد آزاااااااااااااااااااااادی

armita گفت...

سلام دوست من مگه ممکن من دوستان قدیمی رو فراموش کنم فقط ادرس وبلاگ جدیدتون رو نداشتم خوشحالم کردین باهاتون کاملا موافقم .....شاد باشین

افشین سلحشور گفت...

آفرین.

sahar گفت...

چي بگم؟!!!
از بس ستاره کشتید روی زمان سیاه است
هم این زمین سیاه است هم آسمان سیاه است
روبسته زان نشستید در پیشگاه تاریخ
کز اینهمه جنایت، رخسارتان سیاه است
ياد و خاطر همه ستارگان شهيد گرامي

کورش-وفاداردلشکسته گفت...

سلام...ممنون که سر زدي..
اگه دوست داشتي از اپديت وبلاگ با خبر شي در گروه وبلاگ عضوشو تا موقع اپديت برات ايميل بيادآخه
id من ديگه add نميکنم،پر شده ...هر 10 روز يک بار و فقط يک ايميل براي شما فرستاده ميشه...
در ضمن اين وبلاگ ماهی سه بار اپ ميشه...دوست داشتي باز هم بيا


http://login.yahoo.com/config/login?.intl=us&.src=ygrp&.done=http://groups.yahoo.com/group/vafadar-delshekaste/join?

همه چی و هیچی گفت...

حوصله ندارم بخونم
این هم از فواید کنکورستونه!
یکمی هم دپرسم
2هفته بعد شاید بهتون سر زدم.نمیدونم
پاینده باشید

افشین سلحشور گفت...

کم پیدایید!

امروز ایران گفت...

link shodid

ناشناس گفت...

با سلام و خسته نباشید
من امروز لوگوی وبلاگ امروز ایران رو به تولبار وبلاگ اضافه کردم
اگر مایل بودید لوگوی ما رو در وبلاگ خودتون قرار دهید
سپس اطلاع دهید تا لوگوی شما رو در وبلاگ قرار دهم
با تشکر

شاهکار آریایی گفت...

مقعدی نمانده که پاره نشده باشد

بروزم

شاهکار آریایی گفت...

مقعدی نمانده که پاره نشده باشد

بروزم

Bahram Farzan گفت...

بادرود ،
تصاویر این دجالان حرامزاده و غارتگر نیز روزی غایب اذهان میشوند اما رفتارهای غیر انسانی انان جاودانه در سینه تاریخ و حافظه ملی مثبوت خواهدماند ، این برهه از زمان فرصت نیکی بود که توانست حکومت الله پندار ها را ارزیابی کرده و مردم را از اسارت اذهان القایی ادیان رهایی بخشند ، این بزرگترین توفیق ملی است که هر گز حصول آن بر مردم مقدور نمیشد .
نوشتار شما آیینه تمام نمای ازصفات ددمنشانه این گروه حاکم دینی است که امیدوارم هر چه زودتر بزباله دان تاریخ بپیوندد . - موفق و شاد باشید

سوشیانت و اقلیما گفت...

سلام محمد جان
ببخشید بنا به دلایلی چند وقت دسترسی نداشتیم بهاینترنت و کامنتها رو ندیدیم.
خوشحالیم از نوشتن دوباره ات

sahar گفت...

چرا نيستي؟به روزم

علی گفت...

خوب میگی. بگو تا درد تنهاییمان تازه شود.

maryam گفت...

اینجا هوای ظلمت شب موج می زند
با اینکه من بهانه خورشید می کشم
با اینکه اینه همه پر شکل ماتمست
من از ستاره نقطه امید می کشم
من خواستم که سبز کنم اسمانه را
من خواستم که با ضربانش نفس شوم
دستی فرود امده از روزگار تنگ
بالم شکست تا که تمامم قفس شوم
من خواستم که دورشوم ازدروغ ورنگ
از ان هوای سمی زندان واژه ها
از شور بختی و خفقانی بلا گریز
از سایه های تیره نااشیانه ها
من خواستم ولی نتوانستم و نشد
نگذاشتند سبز کند این جوانه ها
از کفر و ظاهری به نشان علی و دین
اتش کشیده اند کنون حرم خانه ها
بر من بگو بگو تو که قران نما شدی
گفتست حکم کن همه اسلام و قتل عام؟
حتی بکش صدا و به ریشت بناز مرد؟
پر کن ز خون تازه مردم هزاره جام
بردند ارزوی مرا سوی پرتگاه
انان که لحظه لحظه زمین را خدا شدند
انان که قتلگاه تمام زمانه اند
هر جا به اسم دین و خدا ادعا شدند

شاهکار آریایی گفت...

راهپیمایی سبز روز قدس


سر اومد زمستون،شکفته بهارون


گل سرخ خورشید اومد و شب شد گریزون

آفتابکاران آماده اند.

شاهکار آریایی گفت...

جنبش سبز را بهتر بشناسیم
به شاهکار آریایی بیایید

شاهکار آریایی گفت...

نظر شما چیست مبدا تاریخ ایران باید چه زمانی باشد و دلیل شما چیست ؟

مادی

شاهنشاهی

هجرت پیامبر اسلام

میلادی

میلاد زرتشت

صدور منشور صلح کورش بزرگ

و یا هرچه شما فکر میکنید
به شاهکار آریایی بیایید.[گل]